Digitaalsete õiguste ja tarbijakaitse veebikoolitus

08. aprill 2021 - 09. aprill 2021

Kutsume Teid osalema digitaalsete õiguste ja tarbijakaitse veebikoolitusel, mida viib läbi vandeadvokaat ja Tartu Ülikooli lektor Karmen Turk, kellel on pikaajalised kogemused inimõiguste, intellektuaalse omandi, meedia ning rahvusvahelise ja Euroopa Liidu majandusõiguse küsimustega tegelemisel.

Koolitusele on oodatud tarbijatega tegelevad spetsialistid, tarbijaorganisatsioonide, ametiasutuste ning Euroopa tarbijakeskuste esindajad.

Veebikoolitus toimub 8.-9. aprillil 2021 kella 9.00-15.00 (lõunapaus 12.00-13.00) Teamsis.

Osalejatelt oodatakse koolitaja jagatud materjalide läbitöötamist enne koolitust ja koolituspäeva õhtul (kokku umbes 2h).

Koolituse eesmärgiks on arendada oskusi ning teadmisi EL-i ja Eesti tarbijate digitaalsete õigustega seotud peamiste õigusaktide ja arengute kohta.

Teemad

  • ConsumerPRO tutvustus ja digitaalsete õiguste teematika sissejuhatus;
  • andmekaitse;
  • platvormid;
  • telekommunikatsioon;
  • tarbija kaebused ja nende täitmine.

Koolitus toimub Advokaadibüroo Triniti vandeadvokaadi Karmen Turki ning Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu koostöös osana üleeuroopalisest projektist “Consumer PRO”.

Tegemist on Euroopa Komisjoni algatusega, mida rakendab Euroopa tarbijaorganisatsioon BEUC Euroopa tarbijaliikumise suutlikkuse suurendamiseks.

Osalemine on tasuta, kuid osalejate arv on piiratud – osalejad valib konkursi korras välja Euroopa tarbijaorganisatsioon BEUC. Konkursil osalemiseks palume täita registreerimisvorm hiljemalt 15. märtsiks 2021. Teavitame teid konkursitulemustest esimesel võimalusel.

Kui osalete kogu koolitusel, väljastatakse Teile Euroopa Komisjoni ja BEUC-i sertifikaat.

Koolitusel saate

  • täiendada oma teadmisi, millised on peamised EL-i ja siseriiklikud õigusaktid, kuidas neid rakendada Eestis (eelkõige platvormi- ja telekommunikatsiooniteenuste ning andmekaitse perspektiivist);
  • vajalikku teavet, et tarbijaid nende õiguste osas paremini toetada ja nõustada;
  • infot tarbijatele ja professionaalidele mõeldud tööriistade ja mehhanismide kohta, et kaitsta tarbija õigusi;
  • läbi praktiliste harjutuste proovida erinevaid tehnikaid tarbijate probleemide ja kaebustega tegelemisel;
  • infot teiste tarbijatega tegelevate spetsialistide ja tarbijaorganisatsioonide kohta;
  • üksikasjalikud materjalid teema kohta.
Heleri VahemäeBÜROOJUHT6177 145511 5521