Hea tava turvalise veebiteenuse pakkumisel
Juhitud turvalisus
- Meil on ettevõttes teenuse turvalisuse eest vastutav roll;
- Kõiki meie teenusega seotud isikuid hoitakse regulaarselt kursis nii levinumate turvanõrkustega kui ka vastumeetmetega;
- Meie veebiteenuse tehnoloogilises keskkonnas kasutatavad teenuskontod on eraldatud/eraldiseisvad (puudub ristkasutus), vähendades seeläbi ühe teenuskonto kompromiteerimisel võimaliku turvasündmuse mõju.
Ajakohane
- Uuendame/turvapaikame veebiteenusega seotud komponente nii regulaarselt kui ka vajaduspõhiselt. Vajaduspõhise uuenduse kriitilisuse hindamisel lähtume antud turvanõrkuse mõjust just kliendi vaates;
- Hoiame ennast kursis avastatud turvanõrkustega, et võimalikult kiirest reageerida ning planeerida paikamistegevused.
Ennetav
- Uue domeeninime kasutuselevõtul abistame selle registreerimisel ja tagame, et nimemuutusega seotud toimingute õigus on ainult kliendil või kliendi poolt volitatud osapoolel;
- Rakendame kliendi veebiteenuse mahupiirangute täitumise eelhoiatused, vältides veebiteenuse tõrkeid;
- Tagame veebiteenuse kasutus- ja turvalogide ning veebi sisu varukoopiate säilimise ja kättesaadavuse kliendile;
- Võimalusel kasutame/pakume tehnikaid teenustõkkerünnakute mõju vähendamiseks.
Vastutustundlik.
Selgitame veebiteenuse turvalisusega seotud aspekte kliendile ega eelda, et nad oskavad seda ise küsida.
- Soovitame kliendil loobuda riskantsest funktsionaalsusest, mis ohustab turvalisust ja aitame leida alternatiivsed lahendused.
- Teavitame klienti tema poolt valitud tehnoloogia piirangutest ja võimalikest turvariskidest.
- Lepime kokku vastutused turvasündmuste ennetamiseks ja lahendamiseks.
Ettevõtted, kes on liitunud turvalise veebiteenuse pakkumise hea tavaga: