Hea tava turvalise arvutitöökoha pakkumisel
Meie arvutitöökoha pakkumisel järgime neid olulisi põhimõtteid:
Juhitud turvalisus – meil on ettevõttes teenuse turvalisuse eest vastutav roll ning kõiki teenusega seotud isikud meie poolel hoitakse regulaarselt kursis nii levinumate turvanõrkustega kui ka vastumeetmetega;
Tagame baas turvataseme – jõustame mõistlikud miinimumnõuded tehnoloogiliste vahenditega ning ei luba selles erandeid kergekäeliselt;
Andmekaitse – Kõike, mida klient meiega jagab ning millele ligipääsu annab, kohtleme alati kliendi andmetena ning ei võta volitusi nende üle ise otsuseid teha;
Vastutustundlik – tagab, et riskid on klientidele regulaarselt tõstatatud.
Turvalist seadistust ei pea meie käest eraldi küsima! Oleme kursis olulisemate rünnakumeetoditega ja hügieeninõuetega ning seadistame keskkonna võimalikult hästi kaitstuks neist lähtuvalt.
- Kaughaldust teostame alati turvaliste tehniliste vahenditega (mis mh tagab kasutaja kinnituse), turvalises seadistuses, füüsiliselt turvalisest keskkonnast (tagades privaatsuse töö teostajale) ning tagame oma klientide (andmete/konfiguratsioonide/ligipääsude) eraldatuse;
- Töö teostamiseks vajalikud teenuskontod on unikaalsed, kõrgeima võimaliku turvalisusega, dokumenteeritud ning kliendile teada;
- Kasutajakontode halduses lähtume printsiibist: iga konto kuulub maksimaalselt ühele isikule ning kui konto on kasutusel, siis ei tohiks olla kahtlust, et konto omanik on selle kasutuse taga;
- Tarkvara uuendused tehakse regulaarselt ning uuendamata seadmed tuvastatakse ja lõpuks ka eraldatakse kliendi keskkonnast.
Andmekaitse
- Kirjeldame lepingus ja tagame praktikas andmete käideldavuse, tervikluse ja konfidentsiaalsuse tasemed meie halduses olevates süsteemides;
- Lähtume konfidentsiaalsuse juures alati minimaalsuse printsiibist, ehk meil ei ole ligipääsu andmetele, millele me vältimatult ei pea ligi pääsema;
- Jälgime pidevalt meie hallatavat keskkonda ja tuvastame selles toimuvad muutused uute seadmete või muutunud konfiguratsiooni tasemel;
- Meil on olemas 24/7 kriisi reageerimise kontakt ja protsessid kliendi toetamiseks tehnilistes andmekaitse küsimustes.
Selgitame turvalisusega seotud aspekte kliendile ega eelda, et nad oskavad seda ise küsida.
- Soovitame kliendil loobuda riskantsest funktsionaalsusest, mis ohustab turvalisust ja aitame leida alternatiivsed lahendused;
- Teavitame klienti tema poolt valitud tehnoloogia piirangutest ja võimalikest turvariskidest;
- Lepime kokku vastutused turvasündmuste ennetamiseks ja lahendamiseks.
Ettevõtted, kes on liitunud turvalise arvutitöökoha pakkumise hea tavaga: