e-Eesti brändi uuendamine: kulu või investeering?

15. september 2023

ITL-i tegevjuht Doris Põld ütles Postimehes sõna sekka, sest riigis jätkuvalt aktiivselt kokkuhoiukohti otsides on peetud e-Eesti brändi uuendamiseks mõeldud kulutusi küsitavaks.


Oma tugevusest rääkimata jätmine või kehvasti rääkimine tähendab unustusse vajumist ja e-eelise kaotamist rahvusvahelisel turul. Pole mõtet loota, et teised riigid meie digiliidri kohta endale ei soovi.

Meist räägitakse meie e-riigi loo sisukuse pärast, ja räägitakse tasuta. Iga euro, mille panustame selle loo kaasaegsena hoidmisse, on kokkuhoid ettevõtete turunduseelarvetes.

Kui tekib kahtlus, kas mõned tegevused asjatute hulka arvata, võiks enne kasutada ühe valideerimisviisina ka ettevõtjatelt küsimist, kelle huvides on need tegevused ellu kutsutud.

Artikkel ilmus Postimehes 14.09.2023